rör inte muggen då.

hjälp. jag vill inte gå i tvåan längre. det räckte med en dag, jag tänker gå om ettan igen.


på tunnelbanan imorse satt jag mitt emot en kille som berättade att det är hans tredje dag på jobbet och att han redan har varit i bråk tre gånger. "eheh oj då" sa jag. han tyckte att jag skulle byta namn till monique. jag sa att det endast är franska horor som heter det.

kom i alla fram till skolan och blev förskräckt över att vårat nya klassrum har snorgröna väggar. inte snyggt någonstans, det ser till och med jag. fick schemat och blev gråtfärdig när jag såg att vi börjar onsdagar med idrott. trodde att jag skulle slippa det framöver, men tydligen inte.

träffade nya läraren i medienågonting. han bryter väldigt svagt men mycket irriterande på tyska, samtidigt som han pratar med en väldigt monoton och sövande stämma. känns som en sådan där lärare som kan tvinga en att stå rakryggad i ett led. vet inte om det har med det faktum att han kommer från tyskland att göra.

när vi hade slutat åkte jag och carol till hötorget och mötte linn. satt på café 60 ett par timmar och frös och kollade på skeva personer som gick förbi. när vi var på väg därifrån fick linn en utskällning av en uteliggare som trodde att hon var ute efter hans pappersmugg med pengar i. han skulle piska hennes pappa sa han. "öh" sa vi.




gillar att bilden visar vilken kameraslyna jag är... och att linn sitter och stirrar på något.

Kommentarer
Postat av: Bonko

facebookalbumet "kameraslynan fräs" säger det mesta...

2010-08-26 @ 00:32:49
Postat av: fjortisrobin

ey, ja behöver träffa dig snart va.. :(

2010-08-26 @ 17:45:05

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0