tänk på en rosa elefant.

det var inte såhär jag hade tänkt mig helgen. jag hade föreställt mig lite mer... action. inte att jag skulle ligga i sängen och äta chips och lyssna på queen. räknas det som att sysselsätta sig? jag ångrar att jag sov till tre idag. jag har så tråkigt, jag skulle vilja sova nu, men jag kan inte. det ligger ett halvätet plommon bredvid mig också.
det här var ännu ett onödigt inlägg men jag fördrev tre minuter i alla fall... och så kan ni inte klaga på att jag inte skriver något.
(förresten så borde det vara tvärtom - att jag klagar på att ni inte skriver något, för ni är snåla med kommentarerna, det är ni verkligen)

hur gör man egentligen för att inte tänka på något? det är skitsvårt.
liksom, tänk på en rosa elefant. fortsätt tänka på den. se den framför dig. och... sluta tänk på den. sluta se den framför dig. kunde du sluta? nä, jag tänkte väl det.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0