stolen lyser.

har nyss kommit hem från en mycket trevlig kväll hos florence. vi har haft noll kontakt det senaste halvåret (förutom när vi sågs på ica, men det räknas liksom inte för vi stod mest och stammade om väder och vind), vilket mest har berott på att varje gång vi har bråkat är vi båda för envisa och stolta för att ta upp kontakten igen, men idag tänkte jag "äh, what the hell, vad är det här för fasoner?" och så ringde jag henne.

så vi tog en promenad förbi centrum och sedan hem till henne, precis som på den gamla goda tiden. det är rätt kul hur vi efter flera månader kan ses och så är allt som vanligt.

vi var värsta teamet när vi var yngre och bodde grannar med varandra. det gick knappt en dag utan att vi sågs, för jag var hemma hos dem hela tiden. vi hade en sommar då vi spelade crash bandicoot hela tiden, och vi sa att även om någon av oss flyttar till andra sidan jorden ska vi alltid vara bästa vänner, även när vi är nittiosju år gamla och knappt vet vad vi heter.

och ja, det här inlägget gick i äkta 7th heaven-anda.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Har bloggat massa nu, så det så!

2009-12-27 @ 12:34:14
URL: http://sveensson.blogg.se/
Postat av: sara

dutti flicka! :D

2009-12-27 @ 14:49:14
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: superflorence

tara, minns du husen? :)

2009-12-27 @ 16:43:23
Postat av: sara

hahah ja, mitt skulle vara grönt och ditt rosa. right?

2009-12-27 @ 16:45:41
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: superflorence

Naaw you remeber.

2009-12-28 @ 15:20:12

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0