snö, snö, mer snö.

i bålsta ligger det inte en enda snöflinga på marken men hufvudstaden är vit. är inte det lite skumt, jag menar, det är väl inte så stor temperaturskillnad? det här gör i alla fall att snöbollarna flyger hej vilt runt våran skola. även inomhus. på engelskan öppnade vi fönstret och tog in snö från fönsterbrädan, och jag la en fin liten klump i lucas nacke. hehe, och när han skulle hämnas var jag chicken_girl92 och gömde mig bakom läraren som sa åt honom att "lägga tillbaka snöbollen där ute, så att den kunde vara hos sina snöbollsvänner". hahahaha. förskolepedagogik <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

snökompisar :3

2009-12-14 @ 12:35:53

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0