mmm marsipan

mmm, marsipan <3 det sitter jag och äter just nu, och min mage kurrar nöjt för varje tugga jag sväljer. jag är mätt och glad, för när jag kom innanför dörren för snart en timme sedan efter att ha vandrat tjugo minuter i snöstormen ställde mamsen en tallrik pyttipanna på bordet och jag ska tala om för er att det tog inte lång tid förrän den tallriken var tom.

som sagt, jag träffade eddie också. vi sågs klockan sju i karlberg (istället för klockan tre, så jag hann hem och lämna datorn innan) och så åkte vi till stan. det värmde mitt lilla vesslehjärta att träffa honom, jag har saknat honom så mycket och den senaste veckan har varit keff. pallar inte skriva värsta texten för jag har ingen känsel i fötterna så jag ska duscha (och nu kanske jag kan börja raka benen igen, hehe?) så... tjarå!



Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0