jag vill inte ha en rubrik

jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte.

vi har ingen mat hemma som inte kräver minst en halvtimme vid spisen. ingen kan komma hit och ta hand om mig. jag har ringt min mamma och gråtit och snorat fram "jaaaag vill inteee vara sjuuuk meeeer"
mina julklappsplaner till eddie är spoilade. jag har vänt på dygnet. jag känner mig så frustrerad att allt jag kan göra är att sitta här och grina. jävla skit.

nu skiter jag i hur jävla sjuk jag är, jag ska ut och röka.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0