jag har aldrig älskat vatten såhär mycket.

sandra och carina är sådana där som fyller på ens glas, jag är en sådan som tackar och tar emot. därför kan jag ju säga att jag har mått bättre än vad jag gjorde när jag vaknade idag, fast det är värt det, för jag hade kul.

visserligen blev både jag och sandra lite skeva på kvällen, och med det menar jag att hon stod i köket och var ledsen över att grannhusen hade brunnit dagen innan, och jag fällde en tår för att hon hade sytt en kudde som bara hade tofsar i tre hörn, det fjärde var tomt, och just då var det sjukt sorgligt och värt att gråtas över, dessutom kände jag mig lite ensam och jag antar att jag kände igen mig i det tofslösa hörnet.

jag är nypiercad, i mitten av läppen. det gör ont, för när jag tuggar råkar jag hela tiden komma åt staven med tänderna. vet ni vad som gör ännu ondare? att spy pepparsalami.


Kommentarer
Postat av: sandra

kul vare och lätt värt!

spy pepparsalami, inte okej. inte igen

2009-12-29 @ 21:31:04

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0