skev tjej med skev dröm

lägesrapport: jag har en termometer i munnen och en dator på magen (vi har inga värktabletter och värme brukar vara trevligt när man har mensvärk)

jag drömde en skitskum grej inatt, där felicia var med.
hon höll på att permanenta mitt hår när min telefon ringde och en man sa åt oss att möta honom i en gränd. så vi tog på oss solglasögon och hatt så att ingen skulle känna igen oss och så gav vi oss av, men när vi var framme var gränden en kinarestaurang istället, så vi gick in dit och träffade en kines som gav felicia en påse hö som vi skulle röka/sälja vidare. sedan slogs dörren upp av polisen och vi gömde oss i ett förråd, men där fanns det fiskmåsar så felicia skrek tills jag vaknade av att jag pratade med mig själv.

på tal om absolut ingenting så är det julafton i övermorgon och jag har köpt EN julklapp. jag behöver i alla fall två till, men jag har bara den där femtiolappen som jag fick för att gråta till sagan om ringen, och jag tror inte att den räcker så långt. snåltips?`



sådär såg jag ut i drömmen, fast jag hade solglasögon och var lite (mycket) nyktrare. jag minns inte om jag hade macka i munnen också, men jag tror nog inte det.


Kommentarer
Postat av: sandra

den där bilden är tagen hos mig minsann!

2009-12-23 @ 03:52:06

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0