pink_girl92 is back

nu är jag tillbaka, lite gladare och lite piggare än förra gången.

hoppas att ni har klarat er utan mina visdomsord i tre dagar (jag förväntade mig en massa "saaara, var är du, vi saknar dig"-kommentarer, men ni är kallhjärtade slynor), men jag har varit hos eddie hela helgen.

i lördags åkte vi pulka och jag "wiiie"-ade högre än hans sjuåriga lillasyster när vi åkte nerför backen. men det är okej, man ska ha barnasinnet i behåll. fast jag har sjukt ont i ryggen idag, jag kanske är för gammal ändå. 
nåväl, det var skitkul i alla fall. pulka och skidor gör att man står ut med vintern, annars är det bara en årstid där man fryser, blir mulad (flashback från i lördags: jag ligger i snön, eddie mular mig och jag skriker "sluuuuutaaaaaaaaa, jag kan inte aaaaandas, jag döööööööör" och känner hur min själ sakta men säkert lämnar kroppen), fryser mer, halkar, fryser lite till och fastnar i kollektivtrafiken.

jag är skithungrig och jag vill ha choklad, men jag orkar inte gå till ica. för en gångs skull har jag pengar, för i lördags fick jag femtio kronor för att gråta till en scen i sagan om ringen, och jag gjorde det. det går bra nu, kompis.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0