värt inlägg.

Asså ja svääär alla i Liljeholmen är fett crazy :S

Idag blev Linn påkörd av en cyklist när vi var på väg till tunnelbanan. Hahah, jag har spelat upp den scenen i mitt huvud om och om igen hela eftermiddagen. Vi gick där helt fridfullt och så kom en man i värsta farten och körde rakt på henne, och jag som förväntade mig att Linn skulle vråla något om hans feta morsa blev skitförvånad när mannen vände sig om och skrek "AMEEEN FÖR FAAAAAAAAAAN!!", som om det var Linns fel att han körde på henne. Man ba eh wtf.

Sedan lyckades Lucas och jag på något vis byta datorväskor med varandra på tunnelbanan, för vi har likadana, och jag upptäckte det inte förrän jag satt på tåget hem, så jag ringde honom och sa åt honom att komma till Sundbyberg, för jag behöver faktiskt min dator. Så jag väntade i sisådär en halvtimme på honom, bytte tillbaka väskorna, väntade ännu en halvtimme på tåget mot Bålsta, väntade en halvtimme på att mamma skulle hämta mig vid stationen, kom hem och nu sitter jag här.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0