alla ryggar tillhör dig.

det här är min första helg som singel och folk säger att man ska sysselsätta sig. jag är den enda som inte ser fram emot jullovet sådär jättemycket, för det betyder tre veckors oplanerad tid. tre veckor som jag hade velat tillbringa så mycket som möjligt med honom. jag ville åka pulka och ha snöbollskrig och värma mina händer på hans rygg och jag ville spela kingdom hearts tills mina fingrar ramlade av. nu blir det inte så. jag kollade just ut genom fönstret och såg att det snöar, och jag ville ringa honom och säga det men jag lät bli för till och med jag inser att det inte är någon bra idé.

men min mamma säger att man ska tänka positivit så: nu när jag inte har någon pojkvän behöver jag inte raka benen eller matcha underkläderna (som om jag brukade göra det?) i alla fall.


och ja, jag förstår att folk tycker att det är svintråkigt att läsa om hur jag ältar samma sak om och om igen men jag är en person som ventilerar tankar och känslor genom att skriva.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag tycker att du är duktig!

2009-12-12 @ 19:07:35
Postat av: sara

tack, det värmer min själ

2009-12-13 @ 01:09:11
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: ed

jag älskar dig

2009-12-14 @ 01:41:53

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0