nice? nej, det är inte nice.

fyra timmars sömn och nu webbdesign. vad har jag gjort för att förtjäna det här? karma is a bitch.
som vanligt ska vi göra hemsidor, och min handlar om jordekorrar. nej, jag vet inte ett skit om dem, men vi var tvungna att ha ett tema och jag är öppen för det mesta, man ska prova allt här i livet. nåja, nästan allt.

jag är så trött att det värker i hela kroppen. när jag hade gäspat för sjuttiotredje gången på tunnelbanan frågade killen mitt emot mig om jag var trött och jag nickade och försökte sända ut "snälla, prata inte med mig, jag orkar inte vara trevlig"-vibbar genom att samtidigt låtsas skriva ett mycket viktigt sms, fast i själva verket satt jag och skrev "asjdfijfikgfkgosk".

samtalet fortsatte med att han frågade vilken skola jag går i och hur gammal jag är och ett par sekunder funderade jag på att säga typ "jag går inte i skolan, det är idiotiskt. jag har skjutit heroin sedan jag var tretton, vill du se mitt ruttna armveck?" men kom på att det var lättare att bara försvinna in i folkmassan när vi hade gått av och skynda mig till skolan (dessutom skulle jag nog bli genomskådad ganska lätt)

jag hatar redan webs.com. varför kommer det upp en grön liten ruta som säger "nice!" vad än trycker på? lägg av, det är inte ett dugg nice. speciellt inte med jordekorrar.



fast de är lite söta ändå.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

NICE!

2009-12-10 @ 14:03:52
URL: http://inkzor.blogspot.com/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0