det fattas bara en liten pusselbit.

jag har inte så mycket att säga om den här dagen. åkte till jakobsberg och mötte sonia. gick till hennes skola. var där, chillade med hennes crew. fick min stabilitet raserad igen. satt på en regnig perrong och fick bekräftat att ja, man kan faktiskt gråta tills man spyr. åkte hem. tog bussen genom ett regnigt bålsta. kom fram till att jag har älskat och antagligen förlorat och om det är så ska jag gå vidare och behålla allting som ett minne. det blev inte som det skulle men jag behöver inte sjunka ner i någon grå apati för det.


Kommentarer
Postat av: sandra

det där låter bra, det. du klarar dig!

2009-12-10 @ 22:30:36

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0