datakunskaps mamma är så ful att hon skrämmer blinda barn.

uuuuuh. jag har tills imorgon på mig att få G i datakunskap, och för att få det ska jag:

1) hålla ett powerpointföredrag. nästan klar. okej, nästan börjat.
2) göra en animering i powerpoint. inte börjat. kommit på idén bara.
3) göra en excelkalkyl med formler. har gjort halva.

och jag vet vad ni tänker, dels så tänker ni "varför har hon inte gjort det här tidigare?" och "eh, är det jobbigt att göra tre saker eller? lata slyna!" så till mitt försvar ska jag tala om för er att min lärare är sjukt seg så jag fick uppgifterna idag, och de är faktiskt mycket invecklade och komplicerade.

nu ska jag vissla med till don't worry be happy och kanske se till att vara lite produktiv. kan ni inte säga att jag är duktig, det skulle göra mig glad?



Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0