ännu en gång: matlagning är för kärringar.

jag är totalt värdelös i köket. ingen kommer någonsin vilja gifta sig med mig, för jag kan inte ens koka ett ägg. för ett par timmar sedan fick jag för mig att göra chokladbollar. fick ett recept av bonko som var "jättelätt".
så jag satte igång och det som skulle bli trettio, fina chokladbollar med kokos på blev en miljon havregrynssmulor. fuck this, jag är inte gjord för att laga mat. jag fick IG i hemkunskap i åttan, och i nian blev jag godkänd med nöd och näppe. jag vet inte hur många gånger hemkunskapsläraren suckade och sa att jag inte verkade följa receptet, vilket jag faktiskt gjorde. jag ger upp.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh Bonko från PA? Det var länge sen jag pratade med honom!

2009-12-09 @ 22:22:28
URL: http://uniicorn.wordpress.com
Postat av: sara

yep, den bonko. :)

2009-12-09 @ 22:31:18
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0