7,0%

klockan är bara tio men jag är redan trött och funderar på att krypa till kojs. jag har just duschat och tvättat håret med ett schampoo som luktar precis som hallon/stjärnfruktcidern som jag får kväljningar bara av att tänka på efter den gången jag hällde i mig lite för mycket och låg vaken en hel natt och inte vågade röra mig, för då kanske min mage skulle vända sig ut och in. ringde till inkan för ett tag sedan och lurade henne att jag var marika från socialtjänsten, sedan (efter att jag fnissande hade avslöjat mig) pratade vi en stund, och det var trevligt för vi hörs inte så ofta. hon är en sådan där person man blir glad av att prata med, för hon är så klok, och ibland känns det som att hon är äldre än jag, även om hon i själva verket är två år yngre.

varför bildstrejkar min blogg? värdelösa jävla skit.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0