5/12

har spenderat dagen i kista med mor. det var niiize. gillar att stå i provrum, för man hör så mycket som man inte ska höra då, jag stod till exempel och lyssnade på ett samtal mellan en tjej och en kille där de diskuterade olika sätt hon kunde betala honom på (vad hon skulle betala för vet jag inte), heheh.
när vi gick runt föreslog mamma en massa rosa tröjor med spets och pärlor och liknande som jag skulle vara såå söt i, men det som åkte ner i kassarna var svarta/gråa/mörkgröna kläder, för rosa är i de flesta fall en ful och avskyvärd färg. det finns dock undantag, men något sådant hittade jag icke. jag känner mig lite tråkig som nästan aldrig har färgglada kläder. eller jo, ibland, men majoriteten av det jag har på mig är mörkt för jag är så jävla alternativ. mörka färger speglar min själ... nä okej jag trivs bara bättre i det. punkt slut.

kom hem för ett tag sedan och har just ätit så jag är mätt, nöjd och glad.
även om den här kvällen antagligen spenderas ensam. det gör absolut ingenting. jag och min julmust ska ha så trevligt så tillsammans.



sara fjorton år sprider kärlek i juletider.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0