3/12

Tja kids. Jag har webbdesign och gör en ful reklam om extrapris på glögg. Värt. Jag försov mig imorse och vaknade vid åtta av att mamma slog upp dörren och skrek "Varför är du inte vaken?!"

Så jag gick upp, klädde på mig, och var i skolan klockan tio. Självklart var det sura miner för att jag var en timme sen, men jag tycker att läraren borde vara glad över att jag dyker upp på den här sketna lektionen överhuvudtaget, pigg och utvilad dessutom. Orka bitcha över lite sen ankomst liksom.

Heheheh, han skulle hjälpa mig nyss och så bad han mig visa vilka bilder jag har valt, och jag hade döpt alla till "bajshelvete123" och hans ansiktsuttryck sa "Vad i helvete?" men hans mun sa "Eh... jaha".

Nu ska jag äta pyttipanna med Linn, sedan ska jag bege mig mot Älvsjö och försöka väcka min man som ligger och sover.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha fett sura lärare :o Brukar skriva "KUK" med onödigt stora bokstäver i min mattebok och då brukar min söta lilla lärare fråga "Hehe.. är det där svaret?"

Han är rolig han.

2009-12-10 @ 19:31:59
URL: http://rocketqueeen.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0