vendredi

kul fredag. jag sitter i en sketen tvåa i en jävla lantisby och dricker cola. jag är hemma, med andra ord. det är helg, man får inte vara på dåligt humör då, men det är jag. bu-fucking-hu.

men ah. jag var i skolan idag, trots att jag var så trött att min mamma sa att jag såg ut som ett lik.

när vi hade slutat satt jag, carol och patrik på bänkarna vid ingången och rökte när tony irving gick förbi. han har sin danslokal bredvid vår skola, och alla utom jag har vant sig vid att se honom. häromdagen när jag vinkade till honom och han vinkade tillbaka blev jag helt till mig, och det blev jag även idag. "oh my god, det är tony irving!" skrek jag när han kom gåendes. han kollade lite konstigt på mig. carol sa att jag är mobbad. hon har antagligen rätt.

eftersom att jag och carol var de enda personerna som inte orkade se hoffmaestro idag drog vi hem till henne och käkade våfflor på eftermiddagen. vid åtta fick vi för oss att åka till kista. jag köpte en halsduk och en mössa, för det är faktiskt höst nu. sedan åkte jag hem och la mig i sängen med datorn på magen.

FYFAN VAD INTRESSANT, NU VET NI VAD JAG HAR GJORT IDAG.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0