och nu spricker intresseballongen

vi har engelska och precis som förra veckan är vår lärare mycket obehaglig. hon tvingar folk att lova på sin mammas grav att de aldrig ska komma sent igen. ska fråga om hon är från tensta. sedan gick hon igenom de vanligaste grammatiska felen vi gjorde när vi skrev våra uppsatser och avslutade med att säga "don't you ever make a mistake again" och jag blev nervös och började kallsvettas.

har inget att göra. eller jo, egentligen har jag det men jag låtsas inte om det. istället spammar jag carol på msn fast hon sitter bredvid mig. fan vad party det här är.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0