a-de-hå-de

idag hade vi världens tråkigaste ämne (multimedia) med världens tråkigaste lärare.

jag tappade fokus efter en tjugofem minuter lång detaljerad beskrivning av hur man ritar en orange boll och försökte få tiden att få fortare genom att:

1. klä ut mig till kamelryttare med hjälp av min halsduk.
2. leka häst genom att stoppa halsduken i munnen, spärra upp ögonen och gnägga högt.
3. räkna de två fläckarna i taket.
4. sitta och göra konstiga miner för mig själv och se vem i klassen som upptäckte det först.
5. spela lufttrummor/luftgitarr/luftflöjt.

och mitt i allt mitt tramsande fick jag syn på något som såg ut som en fågel i ögonvrån så jag hoppade upp och skrek. det var ingen fågel som flög omkring i klassrummet. det var ingenting. lite skevt kanske.

det i kombination med mitt udda beteende gjorde att folk undrade om jag hade tagit droger. det hade jag inte, däremot känns det som att jag borde börja med min adhd-medicin igen. ibland undrar jag hur fan mina vänner orkar med mig.





hahah det där är typ jag när jag har tråkigt :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, får flashbacks från 8:an 9:an när jags er den där killen:P

2010-09-08 @ 20:49:32
URL: http://superflorence.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0