måndag

imorse stressade jag till stationen bara för att upptäcka att tåget var försenat med tjugo minuter och att perrongen var full av irriterade resenärer. bra start på morgonen. bättre än special k.

just nu har vi lunch. en tant lackade på mig och tove i hissen nyss, för vi råkade stå för nära dörren så den kunde inte stängas. så hon langade utskällning, sedan stod hon och stirrade på oss och skakade på huvudet tills vi skulle av på femte våningen.

vi har förresten temavecka, så jävla värdelöst. temat är lagar och etik, ungefär lika spännande som att se naglar växa.

LINN ÄR HÄR VART FAN KOM LINN IFRÅN LINN LINN LINN ÄR HÄR!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0