knugens bdarum

vad är grejen med att alla djurgårdare har kommit ut ur sina hålor idag? tunnelbanan var smockfull av dem, och visst, de får väl utnyttja kollektivtrafiken bäst de vill men fan inte när jag ska till jobbet, för de gör så att jag blir sen.

kom fram till slut i alla fall. ringde runt till folk och predikade om alkoholens negativa effekter. en tant sa att nykterhet och guds frälsning är samma sak. sedan sa hon att hon ska be för att jag får en biljett till himlen. "heheh tack detsamma" sa jag och avslutade samtalet lite för fort.

sedan ringde jag en man som svarade med "du har kommit till kungens badrum" och så fnissade han som en liten flicka. "jaha, och vem svarar i kungens badrum då?" sa jag lite irriterat. "kungen själv!" svarade han. "kul" sa jag och försökte låta bli att sucka högt.

när jag skulle hem missade jag två tåg bara för att jag var efterbliven och satt och läste. höll på att börja grina när jag kollade upp från min bok och såg tåget åka iväg från mig. hoppas att personen som ansvarar för att det är halvtimmestrafik till bålsta får herpes, hatar att vänta länge. så jag åkte till karlberg och satt på en bänk bredvid två personer som satt och hånglade konstant. hade lust att skrika åt dem att sluta äckla sig men inte ens ett tredje världskrig hade kunnat sära på dem.




tack och hej /bitter tjej med banan


Kommentarer
Postat av: Caarro

flyger bananen? det ser ut som det :p

2010-09-13 @ 19:15:28

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0