svammel

inlägg nummer två, här går det undan!

sitter hemma hos carol för andra natten i rad, ikväll har vi chillat på gröna linjen. tror att jag har fått permanenta köldskador på fingrar och tår efter att ha väntat en halvtimme på nattbussen. ett tag tänkte vi ringa efter taxi men fick veta att det skulle kosta över 300 kronor. "din mamma kostar 300 spänn!" sa carol och la på luren innan taxibolagstanten hann säga något. ett mycket moget sätt att avsluta ett samtal på.

det känns som att jag svamlar. herre min skapare. klockan är halv fyra. godnatt.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0