onsdag. tror jag

okej, jag har legat i min säng i två dagar nu och det är ganska tråkigt. jag älskar smärtstillande över allt annat, jag kan faktiskt röra på mig nu, även om jag går som en kärring men det får väl vara så ett tag.

idag anmälde jag mig till högskoleprovet. tror jag i alla fall, för jag har inte fått någon bekräftelse än. provet skrivs den 23 oktober, vilket råkar vara min artonårsdag. de kunde ha valt ett annat datum, men icke då. nåja, det är en - jag citerar cissi - framtidsinvestering. och ännu en anledning till att ha ångest.



kolla vad vig jag var en gång i tiden. jag kunde till och med ta upp ena benet. ack, det var tider det.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0