var fan ligger alsnögatan egentligen?

tack för boktipsen! jag hann inte till biblioteket så jag får ladda ner en film eller något att kolla på istället. ska ändå läsa böckerna ni tipsade om så ni gjorde det inte i onödan.

idag åkte jag in till stan för att träffa mattias. han är från uppsala och skulle till alsnögatan på arbetsintervju, så jag guidade honom. ett antal hinder på vägen i form av försenad kollektivtrafik och mitt dåliga lokalsinne gjorde att det såg illa ut ett tag, men till slut stötte vi på ett par som erbjöd sig att skjutsa oss och vi kom fram, endast tio minuter försenade, men det gjorde inget för han fick jobbet. high five!

träffade linn en liten stund också. pratade igenom en sak som tynger mitt hjärta lite och sedan skulle vi åt olika håll, hon till medis och jag till bålsta. köpte en glass och satte mig på tåget. en man satt och klädde av mig med blicken och det bekräftar det jag alltid har sagt: calippo väcker snuskiga tankar. jag hade lite svårt att äta den när han satt och stirrade, för varje gång jag sög på den såg det ut som att han skulle hoppa på mig så till slut gav jag upp och tuggade sönder glasshelvetet = brain freeze.

nu ska jag gå och duscha, sedan ska jag möta florence för en promenad.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0