vad gör jag här?

jag känner mig vilsen. min lärare hämtade mig från mediekunskapen, gick ner till fjärde våningen med mig och satte mig i en klass där hälften sitter och stirrar framför sig med tom blick och resten av eleverna sitter och skriker. här ska jag alltså sitta fram till lunch och göra klart en flash-film till min hemsida.

hatar flash, det är pisstråkigt och min lärare har en förkärlek till blinkande saker som åker från sida till sida och exploderar. 35 minuter kvar, sedan ska jag möta sofie i slussen och luncha. det låter stiligt, men om jag känner oss rätt kommer vi sitta på sandlådan på torget med varsin donken-påse i handen, men det funkar också.

på tal om ingenting så fick jag ett solklart mvg på min uppsats om public service. jag var tydligen den enda av alla ettor som även analyserade den amerikanska versionen. är lite mallig nu, men det får man vara. :)))

och som vanligt glömde jag bort att publicera det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: Bonko

Var är talet där du tackar din familj eller t ex Bonko? :D

2010-05-07 @ 22:36:00
URL: http://bonkis.se/
Postat av: sara

det kommer efter en grogg eller två :)

2010-05-07 @ 22:42:35
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0