ingen fara, jag ligger bara här och ser död ut.

det är äntligen helg och jag har bestämt mig för att sova bort den. har varit trött hela dagen, vilket antagligen beror på att jag hade svårt att sova igår efter allt drama på kvällen.


linn och carol var packade. jag var nykter men arg. vi ställde till med en scen på perrongen i slussen genom att lacka ur på varandra. fortsatte bråka på tunnelbanan, omringade av folk som inte riktigt visste om de skulle kolla ner i marken eller på oss som var helt hysteriska och både skrek och grinade.

sedan kramades vi och grät lite mer och jag följde med carol hem och sov där. idag berättade hon att hon hade vaknat mitt i natten och inte hört mina andetag och så hade det sett ut som att jag låg och stirrade rakt ut i luften.

istället för att se om jag levde vände hon sig om och somnade. är jag kinkig om jag tycker att hon i alla fall kunde ha känt efter om jag hade någon puls?


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0