save me, please.

jahapp, då var det måndag igen. jag tvivlar på att jag överlever den här veckan; jag har två inlämningar och två redovisningar imorgon, två inlämningar på onsdag, två prov på onsdag, en uppsats till på torsdag och en romanrecension. får egentligen skylla mig själv som är en lazy bitch och inte har gjort det tidigare.

efter lunch ska jag till tandläkaren. är rädd, för hon är alltid fett hårdhänt. senast jag var där gick jag hela vägen hem med papper i munnen för att det inte ville sluta blöda. ska kolla om jag har hål i en tand, för det ilar stört mycket i den. vet att hon längtar efter att borra sönder den :( kommer dö, jag började liksom kallsvettas när jag följde med carol till tandläkaren och då såg jag knappt borren...




klad tjej som av någon anledning ser ut som en gammal tant.


Kommentarer
Postat av: euro

Sist jag var på tandläkarn tvingade jag dem att ge lokalbedövning trots att de bara skulle kolla tandsten... :o Hatar också tandläkarn.

2010-05-31 @ 16:18:01

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0