gief chocolate.




började dagen med att ligga ute i solen och schteka. nu är jag lite baconfärgad men jag gillar det, jag blir hungrig när jag ser mig själv i spegeln. 

hela förmiddagen hade jag en känsla av att det var något särskilt med den här dagen och när jag stod i duschen kom jag på att det är mors dag. då var klockan tjugo i tre och affärerna stänger tre, så jag slängde på mig kläder och cyklade ner till centrum. köpte blommor och choklad som min kära mor ska få när hon kommer hem. jag vill också ha choklad, varför kan inte jag också få det av någon?


Kommentarer
Postat av: Bonkz

Räcker inte en glass med choklad eller? 0_o

2010-05-30 @ 18:31:39
URL: http://bonkis.se/
Postat av: sandra

jag är en hemsk dotter som inte ens köpt något.

2010-05-30 @ 20:51:01

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0