någonting.

vad fan sysslar jag med? jag skiter i att gå till skolan för att kunna ligga i min säng och stirra upp i taket. jag har legat här sedan jag kom hem från skolan igår och jag har inga planer på att gå upp.

det är fjorton dagar kvar av den här terminen. två veckor. det är inte läge att bryta ihop nu, jag har för mycket att göra. det har funnits mitt framför ögonen på mig i snart ett år och nu har det kommit tillräckligt nära för att ge mig en rak höger. jag trodde inte att jag brydde mig. jag trodde att jag kunde ta det, men det kan jag inte. jag känner mig så stört ensam och förvirrad.

Kommentarer
Postat av: yoyo

hörru flicka! ta dig i kragen! kämpa fan! jag klarar det, du klarar det! du ska fan inte ge upp, äru svag ällähr?! NU KÖR VI.

2010-05-27 @ 20:29:55
Postat av: sara

jag behöver storken-terapi :(

2010-05-28 @ 09:04:35
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0