nu tar vi det lugnt ett tag.

fyfan. världens dräggigaste kväll igår. de hade alkotest på spelningen och sandra fick blåsa, och eftersom att vi hade druckit vin fick hon inte komma in. träffade adam som också var där, och tillsammans drog vi till tanto.
det var stört mycket folk där, som en minifestival typ. så vi satte oss med en 25-årig kommunist och hans kompisar och drack ännu mer vin. efter ett tag kom bonko och köpte en mosbricka till mig. efter den mådde jag inte lika bra och jag har ett mindre trevligt minne av att jag satt lutad mot en husvägg och spydde upp hela korvbitar.

idag mår jag... lite sådär. har mått bättre om man säger så, men jag mår som jag förtjänar. ikväll kommer det folk hit på middag. orkar egentligen inte vara social, men jag bjöd hit florence också så det blir nog bra ändå.


Kommentarer
Postat av: sandra

stört mycket människor var det. och synd att vi inte kom in, ville faktiskt inte missa :( menmen, vaskamangöra nice ändå

2010-05-22 @ 16:28:45

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0