vad sa du om min mamma?!

igår pratade jag och toby om 90-talets dåliga dissar, det var till exempel:

1.

- vad glor du på?
- en apa som liknar dig.
- ameeeh, har du sett dig själv i spegeln eller?

2. vad glor du på? har du ingen tv hemma eller?! (en lite mer utvecklad version av #1)

3. den som sa det han var det på 1900-talet (ofta följt av ett na-na-na-na-naaa-naaa och en utsträckt tunga)

4. den som ljuger han suuuger.

5. din bajskorv/kisskorv/annan kroppsvätska + korv.

dagens dissar:

- ey din mamma e så fet så när hon går förbi tv:n missar man fyra program.
- din mamma då, när hon solar kommer greenpeace för att rädda den strandade valen.
- oh no bitch, guurls hold mah earrings. *snap*

det känns att utvecklingen går framåt.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0