meningslöst babblande.

idag har det nästan varit olidligt varmt. men bara nästan, jag tänker inte klaga på värmen, för i vintras lovade jag att örfila upp den som gjorde det.

efter skolan chillades det på en gräsmatta på söder med linn och carol, men jag hade ont i huvudet och höll på att smälta bort så jag åkte hem ganska tidigt. fortsatte solandet hemma genom att byta om till bikini och lägga mig på våran uteplats tills solen gick i moln och nu har jag röda axlar.

är egentligen för trött för att skriva något vettigt här så jag lägger ner mitt meningslösa babblande för idag, jag har ändå inget intressant att berätta. återkommer imorgon.




kolla randen :D och jag var faktiskt nyduschad, inte svettig :@


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0