barkarby knarkarby.

idag bestämde jag, linn och carol oss för att åka till barkarby och kolla kläder. sagt och gjort, vi åkte dit och blev mycket besvikna på utbudet. vad är grejen med skor med hönor på? herre min skapare. till slut hittade jag en jacka och efter det hamnade vi på donken, som vanligt. jag försökte få med dem till mc-mässan också men de totalvägrade trots att jag tjatade i en halvtimme.

när barkarby blev för tråkigt åkte vi till slussen. chillade där ett tag, och vid halv sju träffade vi patrik som kom direkt från småland. tog en massa bilder också men linn har inte skickat dem än så ni får nöja er utan så länge.

nu ska jag försöka sova. godnatt.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0