jag vet inte hur man räddar en sådan situation.

det blev just lite... skevt. i fyra dagar har jag alltså spontantvättat händerna så fort de har rört en cigarett, bara för att farmor inte ska få veta att hennes kära barnbarn är en syndare som råkade falla för grupptrycket för tre år sedan yadiyadiyadaydada.

hur som helst, mitt under vår lilla testund råkade mitt ciggpaket ramla ur min ficka och ner på golvet. tystnad. gör ett försök att samla all inre kraft som behövs för att kunna avlida spontant samtidigt som jag böjer mig fram, snabb som en vessla, och plockar upp paketet. stämningen efter det går inte att beskrivas med ord och nu sitter jag i köket och skäms.



Kommentarer
Postat av: Bonko

plufse då.. om inte cigaretterna dödar dig kommer en släkting göra det?

2010-05-17 @ 23:06:25
URL: http://bonkis.se/
Postat av: Bonko

pga cigaretterna alltså... whatever... chips och dipp snart elle?

2010-05-17 @ 23:07:00
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0