jag hinner inte komma på en rubrik.

uh. jag har legat i sängen sedan jag kom hem från skolan vid halv tre. eller, jag satt på våran uteplats i två timmar och blev lite brun också. annars har jag legat här och latat mig, och nyss när jag skulle resa mig upp blev jag andfådd. det är inte okej, det börjar gå utför. snart beach -10 och jag tänker bara raka benen och hoppas på att det räcker, för jag har bättre saker för mig än att äta sallad och göra situps.

nu ska jag kila till tåget, jag ska till bonko och ta över hans hem.




brun tjej maj -08


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0