meningslöst inlägg om mitt gröna hår.

dagens dåliga: jag tappade bort en femtiolapp.
dagens bra: jag hittade den tre timmar senare. i min behå.

på tal om ingenting så har mitt hår börjat skifta i grönt, det gör mig deprimerad.
mitt bebishår i pannan är fortfarande rödbrunt efter den misslyckade färgningen förra veckan och jag har en förpackning med blekning i väskan, jag köpte den för några dagar sedan men jag har inte vågat använda den än. den var ett impulsköp men nu känner jag mig tvingad att använda den för den kostade faktiskt 80 spänn.

hör jag er anteckna? trodde väl det!



OBS!! bilden har inget med inlägget att göra. den visar bara hur roligt jag har (och hur rädd jag ser ut) på lektionerna.


Kommentarer
Postat av: Natali

om du också har de vita håret kvar under toningen som ja har, kan du gå till en frisör och försöka mätta de håret lite :O så är de inte lika grått/grönt! :D bara ett tips från en färgmissbrukare till en annan hahah

2010-05-13 @ 01:06:17
URL: http://nataliz.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0