jag lever men jag har blivit halvdöv.

sitter i min lillebrors rum. han har flashigare dator än jag och han är fyra år. måste hålla honom borta från stureplan sedan. blir nog inte så svårt nu när jag tänker efter, de flyttar tillbaka till frankrike om ett par veckor.

aa hur som helst. det är värsta släktträffen här. ingen fattar vad jag säger. jag fattar inte vad de säger.
är stört mätt, om det är något blattar kan så är det att äta. fick en fet tallrik med kyckling och något annat som jag inte vet vad det var, men det gick att tugga på i alla fall.

jag ska tydligen sova i min lillebrors rum inatt. han har en våningssäng för max 90 kg. kommer aldrig funka om jag fortsätter äta som jag gör. 40 kg kvar. 4 dagar kvar.

nu klättrar någon på mig. cartoon network är överskattat, det håller dem bara sysselsatta en stund.

HERREGUD LÅT XYLOFONEN VARA!!!


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0