jag kom, jag såg, jag somnade.

eh. klockan är 10 och jag är redan vaken.

jag var världens tråkigaste människa igår. drack några glas vin innan jag och bonko drog vidare och jag tyckte att jag var på topp. när vi väl kom till hans kompisar var jag lite trött. jag har ingen aning om hur länge jag höll mig vaken men det var inte länge, för jag somnade och vaknade inte förrän när vi skulle gå hem.

innan jag gick och la mig åt jag en halv mozarellapizza. sedan lämnade jag den vid sängen. inatt vaknade jag fyra gånger av att jag mådde illa. det första jag såg när jag öppnade ögonen var den där jävla pizzan. det underlättade. eller inteEeeeEe.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0