jag är nyskrotad.

idag piercade jag om smileyn som jag tog ur i somras. har saknat den, men nu är den alltså tillbaka. fast hästskon är lite för stor och läppen är svullen så jag läspar på ett ganska ocharmigt sätt. 

funderar på om jag ska ta ur någon av de andra piercingarna, det känns lite mycket med tre stycken i ansiktet, men jag gillar dem så jag vet inte hur jag ska göra. men det bryr väl inte ni er om, ni vill ju ha dagens outfit och bilder på justin bieber, eller hur?




för ett år sedan. världens sexigaste bild ;)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Tror att jag har lyckat klicka mig in på typ 30 Justine Bieber-bloggar idag

2010-05-24 @ 22:09:46
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Bonkz

Kommer du plocka ur den när du är med mig, som med din näsgrej?

2010-05-24 @ 22:11:02
URL: http://bonkis.se/
Postat av: sara

victoria, hahah det här ska också bli en bieber-blogg, älskar henne <3



bonkz, men den är ju för att du säger att du ska dra i den :( men nä, smileyn sitter där den sitter

2010-05-25 @ 09:40:04

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0