hejhejhej

skev morgon. försov mig, skulle ha vaknat kvart över sex men vaknade tio i sju. in i duschen, klädde på mig och gick ut i köket för att göra frukost. lyckades spilla ut en hel förpackning oboy över köksgolvet tio minuter innan tåget skulle gå. ställde in mig på att ta det som gick tio över åtta istället men missade det också för att min nyklippta snelugg stod rakt upp och det kändes viktigt att försöka platta ner den.

tjugo i åtta var jag äntligen på väg och satt i en vagn tillsammans med en hel mellanstadieklass som väsnades. i kallhäll klev ett medelålders par på, kvinnan satte sig mitt emot mig och mannen stod upp och såg sur ut.
"ska du inte sätta dig bredvid mig?" sa hon. "jag vill sitta mitt emot dig, det är lättare att prata då", grymtade han och gav mig en blick som hade förvandlat mig till en förkolnad liten hög om blickar hade kunnat döda. vad förväntar han sig egentligen? att jag ska resa på mig och säga "åh, det gör inget att det finns tre lediga platser bredvid mig, ta min du"? nä, så snäll är jag inte.

just nu har jag svenska och jag har sjukt ont i huvudet. jag funderar på att åka hem efter lunchen och äta nudlar och kolla på andra avenyn. måste veta om tony överlever ju :(

förresten så kan jag inte lägga in några bilder, för de blir skeva och tar över halva bloggen. ni kanske såg det igår kväll/imorse på inlägget som jag nyss raderade, att bilden lägger sig över reklamen som finns under.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0