fräs goes kulturell.

alltså haha. den här skolan är så skev ibland. gick för att prata med naturkunskapsläraren och hittade henne i ett mörkt rum med en massa folk i. gick in och så gav hon mig ett glas cider och en skål med chips och kvittrade att de hade vernissage.

"well... whatever" tänkte jag och tillbringade tjugo minuter med att kolla på en kortfilm om en katt med ett halsband. vet inte vad man gör när man kollar på konst så jag smuttade på drickan och sa saker som "eh, jag gillar känslan katten förmedlar". det var en kille som trollade också men jag tror att jag förstörde lite genom att säga "men hallå, jag ser ju vad du gör med femkronan..."

sedan ställde jag mig i ett hörn och åt chips och när jag var klar gick jag till klassrummet för att hämta linn och carol. gick tillbaka och möttes av en kille som sa "vad gör du här igen? du är bara här för chipsen, eller hur?" och då kändes det som en ganska bra idé att gå igen.

nu har jag webbdesign. var tvungen att gå på den för vi ska publicera våra hemsidor idag. slutar om en halvtimme, då ska jag åka hem och lägga mig under mitt täcke igen.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0