det är så vi gör det här i bålsta.

idag var det förresten gängbråk precis vid våran uteplats. det var fyra knubbiga tioåringar, två mot två, utrustade med pinnar och golfklubbor. de stod och skrek och kallade varandra för - ursäkta det ovårdade språket men jag citerar dem bara - "fegisar" och "morsgrisar". en av dem langade fetaste dissen genom att skrika "DU VÅGAR INTE SLÅ, LOKA. JÄVLA DRICKA!!" hahaha.

men efter ett tag la den ena ungen ner golfklubban och sa "nä, jag går och gungar istället" och så var allt över för den gången.



Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0