andra avenyn.

eftersom att så många har sagt att jag är lik fortesa hoti som spelar roxana i andra avenyn laddade jag ner första säsongen för att se om jag är det (och det är jag inte).

i början tyckte jag att det var liiite för mycket drama för att vara verklighetstroget, alla är otrogna mot och med alla men nu är jag fast. jag kollade nyss klart på avsnitt 25 där roxana gör ett graviditetstest och får veta att hon väntar barn med sin fosterbror, och det skar lite i hjärtat.

på tal om ingenting så tänker jag på rosanna varje gång jag kollar på andra avenyn, bara för att hennes namn är likt roxanas. rosanna var min granne när jag var liten och bodde i mora. en gång snodde jag hennes cykel, men jag var tvungen att lämna tillbaka den. ack, så ung och redan en gangster.




jag och min storebror på den gamla goda tiden. gillar min raka lugg, den är lite fräsig heheheheh.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0