finns det ingen handbok över hur man hanterar sådana situationer?

jag har tänkt på en grej. på natten brukar jag låta mobilen ligga på golvet och få batteriet laddat, så när jag sätter i laddaren innan jag går och lägger mig brukar jag passa på att kolla under sängen, bara för att försäkra mig om att det inte ligger någon asiatisk flicka med långt hår och knivar till naglar där.

hittills har det aldrig legat någon där, men OM det skulle göra det, vad fan gör jag då? säger hej? antagligen inte. jag skulle dö av en hjärtattack, efter att ha pissat ner mig.
därför tänker jag sluta kolla under sängen. jag är hellre lyckligt ovetande om att det ligger någon ondskefull, övernaturlig varelse där som tänker döda mig när jag sover och föra mig till satan, än konfronterar henne/honom/den/det.

nu när jag ändå är inne på det här ämnet: vad gör man om man vaknar mitt i natten och ser någon stå och stirra på en? jag skulle fan inte våga sätta mig upp och sträcka ut armen för att tända lampan, men jag skulle inte vilja ligga kvar heller. VAD GÖR MAN?!

/töntig, sjuttonårig tjej som fortfarande kollar under sängen.

Kommentarer
Postat av: Bonkis

Jag har tänkt på det där så många gånger också... Jag tror jag skulle dö. Bara sådär. När jag står och kollar mig själv i spegeln på morgonen och helt plötsligt står någon bakom mig... då hade jag bara fallit ihop död.

2010-03-04 @ 21:43:55
URL: http://trasig bonkis.se
Postat av: Anonym

alltså, ha alltid hela kroppen under täcket, då kan ingen skada dig. och om du vaknar och det är någon där så blundar du bara jättehårt och låtsas att du sover. funkar ALLTID. alltid.



.. alltid.

2010-03-04 @ 22:38:55
Postat av: Caroline

Wtf. Vad har Anonym för erfarenheter av livet?

2010-03-05 @ 08:55:53
URL: http://uniicorn.wordpress.com
Postat av: Bonkis

Har man sett The Grudge vet man att man är inte ens säker under täcket!!!

2010-03-05 @ 10:31:46
URL: http://trasig bonkis.se
Postat av: Pjaer

...köksknivar på nattduksbordet (a)

2010-03-05 @ 14:26:16
Postat av: sara

bonko, det vore hemskt. jag skulle inte våga vända mig om, jag skulle typ lägga mig ner i fosterställning och skrika. och jag har inte sett the grudge. vet inte om jag vill heller.



anonym, men tänk om han/hon/den/det sliter av täcket!!



caroline, vad skulle du göra då? :(



pjaer, nej, för då kanske han/hon/den/det tar knivarna och cuttar mig.

2010-03-05 @ 14:56:07
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Anonym

well, then you're fucked.

2010-03-05 @ 18:15:50
Postat av: sara

MEN LÄGG AV, SÅ KAN DU INTE SÄGA!!

2010-03-05 @ 18:39:00
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0