"oj... jag dog... igen..."

idag lunchade jag och mamma hemma hos hennes väninna: +10 vuxenpoäng.
vi åt pannkakor med övervispad grädde och mycket socker, sedan drack vi kaffe som jag brände mig på.

efter att vi hade ätit spelade jag call of duty med hennes son som är 96:a. hur gammal är man då? 13? 14?
vill inte säga om det gick bra eller dåligt. ni kanske förstår om jag säger att jag efter ett tag sa "kommer snart, ska på toa" och gick ner till köket för att aldrig mer återvända upp till hans rum.

mammas väninna håller på med marknadsföring på internet, tror jag. jag vet inte säkert, men hon erbjöd mig en praktikplats när jag berättade att jag har praktik nästa vecka och fortfarande inte hade hittat någonstans att vara. hennes enda krav är att jag kommer dit i tid på morgonen och inte ligger hemma och sover. både jag och mamma "hehehe"-ade.




fräsig tjej med kalles kaviar i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: Bonkis

töt?



Du borde klara av att komma i tid till den praktiken tycker man. Skjuts av mamma på morgonen?

2010-03-04 @ 17:38:37
URL: http://trasig bonkis.se
Postat av: sara

mm ganska



fast jag kommer säkert försova mig och komma för sent ändå. jag är mästare på det

2010-03-04 @ 19:19:01
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0