hyperaktivitet + adhd + socker = hihahehaheaehe.

jag har ingen aning om hur jag har överlevt den här dagen. jag sov en och en halv timme inatt = död tjej.

höll på att däcka på svenskan imorse, men efter lunch vände det och jag blev övertrött.
har nog aldrig varit så jobbig i hela mitt liv, jag satt och HIEHIEHIHAIHEIHIAHIEHIAHIEHE-ade åt allting, sjöng alldeles för högt och petade på carol med pinnar.

sedan åkte jag hem och på tåget satt jag mitt emot en kille som kollade på mig lite för mycket.
funderade på att sträcka fram ett signerat kort på mig själv och säga "ja, det är jag som är terrormat" men jag har bestämt mig för att köra på den lite mer ödmjuka stilen så jag lät bli.

 hur som helst så ska ni veta att det är okej att be om en autograf om ni ser mig.
om ni inte vågar så får ni en bild här, ni kan skriva ut den och ha den i plånboken.




DET ÄR SVÅRT I PAINT, OKEJ?!


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0