tårta tårta tårta.

yo kids. linn och jag är hemma hos carol och bakar tårta till hennes mamma som fyller år. de står och vispar vaniljsås och jag sitter här och tar kort på dem, för jag hör egentligen inte hemma i köket. vi har bestämt att det här tårtbakandet ska bli en tradition, så nästa person som står på tur är linn för hon fyller år i maj.
fast på min födelsedag ska jag minsann ut på krogen så då får de små skitungarna stå utanför med tårtan och trycka näsorna mot fönstret.

nu hoppade carols katt upp på bordet. aaah jag ser itne vad jag skriver... ska skära bröd. hejdå.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0