det här är verkligen min grej känner jag.

idag ska jag dansa i fyra timmar. heheheheaheaheahe. ja, jag tycker också att det är lite lustigt.

jag har noll taktkänsla och noll balans, vi får se hur det går. det är aktivitetsdag i skolan och jag hann inte skrapa ihop pengar till att åka skidor så de alternativ som fanns kvar var dans och hantverksdag med floristerna. jag har inte tålamod nog att stå och pilla ihop små kransar eller vad fan de nu ska göra, dessutom behöver jag röra på mina 150 kg, så dans är väl ändå ett UTMÄRKT val. 

borde äta frukost men jag orkar inte göra en macka. funderar på att äta en chokladkaka men då är jag fan tjock på riktigt.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0